close

 


 


啊,聖善夜“這是一首感人的人人家喻戶曉的聖誕節歌曲今晚在FB,當我聽到朋友PO這首好聽的聖誕歌曲時今晚我就點來聽了一番,的確讓我又很受感動也許是最近發生了很多很多的事,是喜是擾,是憂是樂,但是今晚我依舊是我,我來聽聽好聽的詩歌,舒解我心中一切囉


 


來聽歌吧tree0001


 


 


聖善夜


 


 啊,聖善夜,眾星照耀極光明,今夜良辰親愛救主降生;


世人沉淪全地已罪惡貫盈,直到主來,靈魂才得拯救。


困倦世人驟獲希望真高興,因有一榮耀新王今降生;


恭敬崇拜,啊,聽天使唱歌聲!啊!神聖夜,聖夜基督降生!


啊!神聖夜,聖夜,啊!神聖夜!


 


星光明亮,忠信領照我前程,到搖籃旁愛主心更增長;


星光引導在高天閃爍清明, 東方 博士前來尊主頌揚。


主是我良友,當我受試心傷;萬王之王,躺臥馬槽慈祥;


主施恩賜,看顧我軟弱需要。仰望我王,謙恭俯拜祂前!


仰望我王,謙恭俯拜祂前!


 


救主教我要彼此互相親愛;仁愛誡命傳福音講和平;


主碎鎖鍊因罪奴是我兄弟,靠祂聖名壓迫全被阻停。


我們高唱快樂詩歌同感謝,眾人當齊聲讚揚主聖名;


基督我主,啊,永遠頌祂聖名!至尊權榮,萬世傳揚不息!


至尊權榮,萬世傳揚不息!


 


 


O Holy Night 


 


O holy night! The stars are brightly shining,


It is the night of our dear Saviour's birth.


Long lay the world in sin and error pining,


'Til He appear'd and the soul felt its worth.


A thrill of hope the weary world rejoices,


For yonder breaks a new and glorious morn.


Fall on your knees! O, hear the angels' voices!


O night divine, O night when Christ was born;


O night divine, O night, O night Divine.


 


Led by the light of Faith serenely beaming,


With glowing hearts by His cradle we stand.


So led by light of a star sweetly gleaming,


Here come the wise men from Orient land.


The King of Kings lay thus in lowly manger;


In all our trials born to be our friend.


He knows our need, to our weakness is no stranger,


Behold your King! Before Him lowly bend!


Behold your King, Behold your King.


 


Truly He taught us to love one another;


His law is love and His gospel is peace.


Chains shall He break for the slave is our brother;


And in His name all oppression shall cease.


Sweet hymns of joy in grateful chorus raise we,


Let all within us praise His holy name.


Christ is the Lord! O praise His Name forever,


His power and glory evermore proclaim.


His power and glory evermore proclaim.


 



 


 


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    LUCIA 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()